Medewerker Service Center

Functie
Medewerker Service Center

Plaats
Utrecht

Niveau
MBO

Carriere level
Ervaren

Salaris
conform CAO

Startdatum 
1 april a.s.

Medewerker Service Center

Binnen onze business unit Services zijn wij op zoek naar meerdere parttime en fulltime medewerkers Service Center (standplaats Utrecht, M/V) voor één van onze opdrachtgevers.

Doel van de functie

Als Service center medewerker wordt je ingezet als eerste aanspreekpunt bij een  telefooncentrale waar storingen en meldingen binnenkomen, ter ondersteuning van onze opdrachtgever. De Service center medewerker ondersteunt de organisatie door ervoor te zorgen dat de telefooncentrale te allen tijde bemand is. Hij/zij is verantwoordelijk voor het correct beantwoorden, registeren en adequaat behandelen van het telefoonverkeer. De centrale is de spil van onze opdrachtgever.

Verantwoordelijkheden en bevoegdheden:

  • Het aannemen van storingen en meldingen;
  • Het verwerken van storingen en meldingen in een geautomatiseerd systeem;
  • Het tijdig en correct behandelen van de e-mailbox;
  • De voicemail box afluisteren en de nodige acties behandelen;
  • De storingen verwerken en op de website van klanten aan- en/of afmelden;
  • Het doorzetten van storingen naar monteurs verdeeld over diverse regio’s in Nederland;
  • De monteurslijn beantwoorden, waarbij de volgende zaken aan de orde kunnen komen:

– Doorverbinden van of naar monteurs;

– Storingen terughalen en naar een andere monteur zetten;

– Assistentie toevoegen als de monteur daar om vraagt;

– Op verzoek van de monteur storingen afmelden;

  • Klanten geruststellen en direct de dichtstbijzijnde monteur op de hoogte stellen;
  • Diverse administratieve werkzaamheden uitvoeren, waaronder het bijwerken van technische gegevens van de klanten. Eventuele vragen/e-mail doorzetten naar verschillende organisaties.

 

Opleiding, kennis & ervaring

  • Bereid zijn om binnen het team wisseldiensten te draaien zowel op de dag, avond, nacht in het weekend en met feestdagen;
  • Bereid zijn om overleg en trainingen te volgen;
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal twee jaar soortgelijke werkervaring (callcenter/telefoniste/receptioniste);
  • Bekend zijn met grote telefooncentrales en deze optimaal kunnen bedienen;
  • Aannemen en doorverbinden van meerdere lijnen;
  • Kennis hebben van Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Bekend zijn met licht administratieve werkzaamheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Prettige telefoonstem, representatief en professioneel;
  • Accuraat, klant- en servicegericht en discreet;
  • Zelfstandig kunnen werken en stressbestendig.

 

Competenties

  • Integer;
  • Communicatieve vaardigheden: zowel in woord als schrift;
  • Klantgericht;
  • Accuraat;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Overtuigingskracht;
  • Goed in teamverband kunnen werken, als wel zelfstandig;
  • Prioriteiten stellen;
  • Leergierig;
  • Stressbestendig;

Wij bieden arbeidsvoorwaarden en salaris conform de CAO Facilitaire Contactcenters

Contact:
Interesse? Stuur je CV en motivatie naar najat@diversityrecruitment.nl